loading...
آبی اناری ها|بزرگترین سایت خبری و طنز بارسلونا در ایران
عکس روز

آخرین ارسال های انجمن
رامین دلاور بازدید : 280 شنبه 19 فروردین 1391 نظرات (0)

مربی آبی و اناری پوشان پنج حضور متوالی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را نتیجه «تلاش سخت تمامی اعضای تیمش» می داند. «ما مقابل تیمی بازی کردیم که تاریخچه این رقابتها همواره حکایت از برتری و قدرت بلامنازع آنها داشته است. ما به آنچه استحقاق آن را داشتیم، دست یافته ایم».

جوزپ گواردیولا از صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قویا دفاع کرد. مربی آبی و اناری پوشان در مورد مجموع دو بازی تیمش در یک چهارم نهایی این رقابت ها مقابل میلان گفت: «ما کاملا استحقاق این پیروزی را داشتیم». وی همچنین مخالف نظر کسانیست که صعود بارسا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را غیرعادلانه می دانند؛ تنها به این دلیل که دو گل از سه گل آنها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. گواردیولا در این باره گفت: «آنها پنالتی بودند. ما در بازی خارج از خانه مان با میلان، در حالیکه خطای انجام شده بر روی الکسیس در محوطه حریف خطای آشکار پنالتی بود، هیچ شکایتی نکردیم و حالا نیز بهانه جویی کردن صحیح نیست». وی در ادامه افزود: «کشیدن پیراهن بازیکن در محوطه جریمه خطای پنالتی محسوب می شود؛ پنالتی ها کاملا درست بودند. اگر یکبار دیگر تصاویر تلوزیونی را مرور کنید متوجه می شوید که خطای پنالتی رخ داده است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گواردیولا علاوه بر این پنالتی ها به شوتهای تیمش به دروازه حریف اشاره کرد: «میلانی ها فقط 3 شوت به دروازه ما فرستادند، در حالیکه ما 21 شوت در چارچوب داشتیم. ما موقعیت های گل فراوانی داشتیم که فقط سه تای آن به ثمر نشست. ما مقابل تیمی بازی کردیم که تاریخ حکایت از قدرت و برتری آنها داشت. ما هم در این دیدار و هم در بازی در میلان به آنچه استحقاق آن را داشتیم، دست یافتیم».

پنجمین حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

با پیروزی بارسا برابر میلان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، پنجمین حضور این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسید که این اتفاق چهار مرتبه در طول حضور پپ گواردیولا بر نیمکت آبی و اناری پوشان رخ داده است. مربی بارسا دلیل این موفقیت را «قدرت باشگاه» می داند: «اینکه بتوانیم روند خوبمان را حفظ کنیم، یک دستاورد بزرگ محسوب می شود». وی همچنین دلیل اصلی تداوم روند موفقیت آمیز تیمش در چند فصل اخیر را مختص به یک شخص نمی داند و آنرا «حاصل تلاش سخت تک تک اعضای تیمش» قلمداد می کند.

مربی آبی و اناری پوشان به حضور 9 تن از پرورش یافتگان لاماسیا در ترکیب اولیه تیمش در دیدار برابر میلان افتخار می کند: «آنها پایه واساس باشگاه و قلب تیم ما را تشکیل می دهند».


تمجید از بازیکنان

گواردیولا در مورد عدم استفاده از آلکسیس و همچنین انتخاب کوئنکا و آلوز در ترکیب اولیه تیمش گفت: «من به بازیکنی نیاز داشتم که بتواند در کناره ها مانور دهد، به همین خاطر تصمیم گرفتم آلوز و آدریانو را در ترکیب قرار دهم؛ فقط با انتخاب این دو می توانستم از دفاع چهار نفره به دفاع سه نفره تغییر سیستم دهم». وی در مورد قرار دادن آیزاک کوئنکا در ترکیب اصلی گفت: «من در این دیدار به یک بازیکن بسیار خاص نیاز داشتم و آن شخص کسی نبود جز کوئنکا».

وی همچنین به ستایش از آندرس اینیستا پرداخت: «او بازیکنی است که ارزش گلهایش خیلی بیشتر از آمار گلهای اوست. او همه چیز را به نحو احسن انجام می دهد و برای صحبتهای مربیش ارزش بسیاری قائل است. او یک بازیکن استثنایی است».


بارتومئو: «اینکه تمام نگاه ها به تیم ما معطوف شده است، بسیار برایمان ارزشمند است»

جوزپ ماریا بارتومئو به تیمش و باشگاه به خاطر تلاش چندین ساله آنها که منجر به پنجمین حضور متوالی آبی و اناری پوشان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده است، افتخار می کند: «همه چیز به طور صحیح و طبق برنامه پیش می رود. اینکه تمام نگاه ها به تیم ما معطوف شده است، بسیار برایمان ارزشمند است». نائب رئیس بارسا یادآور شد که در طول مسابقه اصلا عصبی نبوده است: «من اعتماد به نفس را در چهره بازیکنان می دیدم». وی همچنین حضور 9 تن از بازیکنان مکتب لاماسیا در ترکیب اولیه تیمش در این دیدار را مورد تحسین قرار داد: «تلاش های چندین ساله ما، در حال حاضر به ثمر نشسته است». بارتومئو در پایان صحبت هایش از حضور تماشاگران و حمایت بی دریغ آنها تشکر کرد و از آنها خواست در این مقطع حساس فصل نیز به حمایت خود از تیم ادامه دهند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آبی اناری ها با هدف رضایت شما در تاریخ 22 بهمن 1390 شروع به کار کرده و رضایت هواداران را می خواهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی میرسد؟
    به نظر شما خرید گرت بیل مدافع چپ تاتنهام برای بارسا چقدر تاثیر گذار خواهد بود؟
    آّبی اناری ها در فیس بوک

    آبی اناری ها رو لایک کنید

    بازی بعدی بارسلونا
    شنبه، 25 شهریور 1391
    هفته 4 | لالیگا

    ختافه
    VS
    بارسلونا
    ورزشگاه: آلفونسو پرز
    ساعت 22:30 (به وقت ایران)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 370
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 695
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 32,831
  • بازدید کلی : 477,710
  • کدهای اختصاصی
    www.abianariha.rzb.ir
    www.abianariha.r98.ir
    www.abianariha.rozblog.com
    http://www.fcb.2or.ir
    http://abianariha.rzb.ir/pAGE/BARCASHOP
    www.url1.ir/fcb
    خوراک آبی اناری ها

    برای مشاهده آسان به روز رسانی می توانید از خوراک سایت استفاده کنید . آیا نمی دانید خوراک چیست ؟